Förlovningshistoria

På RIX fm ska man maila eller ringa in och berätta om sina förlovningshistorier och jag funderade då på om jag kommer att förlova mej igen? Jag har sagt att jag kommer aldrig gifta mej i kyrkan igen iallafall!! Det finns inte på kartan...

Det har jag gjort vad jag ska och ska jag gifta mej igen så blir det nog på en sandstrand med palmer och blått vatten och en bukett med tropiska blommor... *drömmer*

Hmm... men som det känns i nuläget är det inte aktuellt med att jag ska gifta mej igen! Men man ska klart aldrig säga aldrig, vad som händer i framtiden vet man ju inte...

Men förlovningshistoria har jag ju en men den e så gammal och inaktuell att den inte e nåt att berätta om...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0