Gå å lägg dej!

Ska jag berätta vad som hände idag på jobbet...

Det är många halvtimmar på jobbet när vi kommer på morgonen och jag och min kollega räknar ner hela dagen! Vi har inte så mycket att göra och idag har telefonen inte ringt mycket alls. Jag har bokat 3 resor på hela dagen! Det är sååååå tråkigt när det inte händer något.
Jag satt där å glodde på dataskärmen och lade lite patiens och rätt va det var vaknade jag till när telefonen ringde! Jag hade somnat på jobbet igen.... SUCK vad jag blir trött på mej själv!

Jag måste lära mej att gå å lägga mej i tid på kvällen!

Pinsamt att somna på jobbet oxå! Tänk om min chef kommit in precis då... han hade nog blivit lite sne på mej!

Jag ska gå å lägga mej snart nu faktiskt, JAG SKA det!!!


Kommentarer
Postat av: Åsa

men oj vännen :) va gör du på nätterna egentligen ;)

skriv ti mig på msn om du har lite o göra :)

kraam

2009-02-12 @ 08:17:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0