Jävligt jobbigt

Ja denna dagen har varit jävligt jobbig på flera sätt...

Upp i ottan där vi sov hos åvra kära Åsljungabor och iväg med knatten till dagmamman. En mardröm blev det av detta! Han började redan innan vi kom dit att jag skulle köra förbi hennes hus, att han inte ville vara där och när jag sedan svängde in på gården vrålskrek han att jag inte skulle köra dit! Han var helt förtvivlad och ville inte till dagmamman idag. Jag tog med honom in och han hängde sig i mitt ben och ville inte släppa. Det högg i hjärtst och jag kramade och pussade honom och sedan fick jag ta mej loss och gå trots att han var jätteledsen...
Jag vinkade på honom genom bilrutan och han följde mej genom att springa från fönrster till fönster....
Mitt älskade lilla hjärta, jag grät hela vägen till jobbet och tyckte det var något av det värsta på väldigt länge!! Så jobbigt!!!

Idag har jag slutat snusa... tog sista snuset innan jag gick och lade mej igår och just nu är jag så in i helvete sugen på att ta en pris snus... har ätit en massa godis istället idag och det är ju inte så bra att göra det för gör jag det kommer jag rulla fram... Men på jobbet e det tuggummi och morötter för hela slanten! JAG KAN JAG VILL JAG SKA!!!

Jävligt jobbigt är oxå att imorgon är det två veckor sedan som jag fick ett livstecken från Mattias i Norge... var fan håller du hus???

Jävligt trött är jag och ska alldeles strax hoppa i säng och somna på min kudde och sova ända till morgonen! Saknar min lille kotte enormt och önskar att han va hos mej, bara att höra hur han andas när han sover gör mej lite lugn!

Nähäpp... om jag ska kunna skriva dagbok idag så får jag nog lägga mej nu för ögonen kommer snart gå i kors...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0