Kasedans och härligheter och lite ilska...

Jahapps... har ju inte skrivit sen i fredags och fick bannor för det så det är bäst att uppdatera lite här! ;)

Kan någon säga åt mej att sluta gnaga i mej M&M´s... har blivit beroende av det :(

Var ska jag börja... har mycket funderingar och tankar jag skulle behöva ventilera men allt passar sig inte här så jag väljer väl mina ord som alltid. Ni som vet ni vet och ni andra vet inte!

Igår var det Kund & Reseträff med jobbet på Sundspärlan och kasedans med Sten & Stanleys orkester! Har känt att jag inte ville dit alls egentligen men tänk vad det kan bli trevligt när man inte förväntar sig någonting! Var där innan och vi fixade och förberedde innan alla gästerna ca 320 personer kom och gick in! Mestadels äldre men en och annan i min ålder och t.o.m "lammkött"...
En riktigt trevlig tillställning blev det och jag känner väl lite ågren för jobbet imorgon för jag lär få höra en heeeeeeeel del... Men men! Jag hade fantastiskt kul iallafall och dansade loss bra trots att ingen av oss kunde dansa! Man kan dansa på sitt eget vis och sen får de som dansar runt omkring eller sitter å glor göra det hur mycket de vill!!! En härlig kväll i härliga människors sällskap!!!


Idag har jag varit på playan och gått med Carina en lång runda medan Elias va på barnkalas hos sin bästis från dagis!
Jag körde sedan knatten till sin pappa och åkte vidare till min kära kära "bonussyster" Helene med familj! Va där ikväll och pratade en massa! Alltid så härligt att få träffas!!!!

Jag är lite arg nu ikväll... tänker att jag inte ska lägga energi på det men det gör jag iallafall och någon gång så sätter jag väl ner foten hoppas jag och talar om vad jag tycker och tänker och säger tack och hej... Ska bara komma på det själv och verkligen göra det!!!!
Jag verkligen avskyr när man har blivit lovat något och den personen som lovat sedan bara struntar i det och inte ens orkar skicka ett sms och förklara sig!!!! ARG och IRRITERAD blir jag och det är inte värt den energin!!! Jag vet, jag vet, jag vet!! Men även fast jag vet så blir det så... SUCK!

Varje gång så tänker jag , nu är det sista gången, nu skiter jag i det och sen trillar jag dit igen och igen och igen...

Jag måste börja fokusera på det jag har istället för det jag inte har och inte kan få...




Imorgon är en ny dag!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0