Funderingar utan svar


Ja här kan man sitta å fundera på livet och en hel massa...

Varför svarar han inte i telefonen den där mannen som ska ge mej ett svar på en fråga?

Varför är mina chaufförskollegor så jävla nyfikna på vad som händer i mitt liv om helgerna? Det första som frågas på måndag morgon är om jag har några skandaler att rapportera... *skakar på huvudet*
Tänk att ha ett så tråkigt liv att de måste ha koll på mitt liv! Men jag har inget tråkigt liv iallafall! Det e väl klart därför de vill ha rapporter! *skrattar*

Varför kan jag inte få finnas där för er? Ni har ju funnits där för mej när jag har haft det tufft och jag vill finnas där för er oxå ju!!!! SAKNAR och önskar jag kunde göra något eller bara finnas!

Varför får man kommentarer som svider?? Ser ingen anledning till att jag ska få det egentligen och borde inte bry mej men det gör jag iallafall... :(

Varför är jag så in i helvete godissugen hela tiden?? Sockerberoende... :(

Varför känner jag mej plötsligt nu ledsen?

Jag borde vara glad för jag ska hämta min son på dagis alldeles snart och jag längtar efter att få krama honom!!!!

Ja man kan fundera på det mesta i livet och ibland är det svårt att få fram några vettiga svar på funderingarna...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0