Till fjälls...

Nu drar jag snart till fjälls med min bästa vän Linda! När jag vaknade imorse så tänkte jag och nynnade för mej själv " Vi drar till fjällen, sova hela kvällen..."  Ooooooooooooooooooohhhhhh vad det ska bli härligt!!!

Någon undrade om snuset, JA jag är fortfarande snusfri och det känns fantastiskt bra! Äter väl ett kilo morötter om dagen istället ungefär men det e ju nyttigt! Sen viskar vi bara om allt det där andra som slinker ner för tillfället men men en sak i taget!

Hela veckan som gått har jag haft en härlig känsla i kroppen. eller många härliga känslor! Många bra saker i livet!!!
Resan som är dax nu om typ en halvtimme... OJ; måste skynda nu! *skrattar*
Trevliga och roliga telefonsamtal och prat om allt och ingenting med en härlig person... Tänk att man kan ha så mycket att prata om, det är fantastiskt kul och känns så bra att jag ska få frulla med honom efter semestern!!! Ser mycket fram emot det och en lååååååååååång kram!!! Han är härlig att krama ! *ler finurligt*

Nähäpp go vänner, nu måste jag packa ner sista grejorna så att jag kanske kan vara i tid för en gångs skull eller vad tror ni? Tidsoptimist som jag är!

Jag ska ha en underbar vecka i snön med skidor, snöskor skoter födelsedag och bara vara! Allt i sällskap med Linda som betyder så mycket för mej, bästa!!!!

Jag lär ju uppdatera er på veckan när jag kommer hem... tills dess så önskar jag er alla en fantastisk vecka! Kram kram

Kommentarer
Postat av: Madame Z

Hoppas nu att du får en underbara resa min vän det är du värd.. Grattis till snusfrieriet.. kram Linda

2009-02-28 @ 22:37:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0