Trööööttast...

Jag satt på jobbet och eftersom jag inte sovit så många timmar inatt så satt jag rakt upp och ner och somnade...
Hallååååååååå... jag måste skärpa till mej, kan ju inte vara vaken halva nätterna! Det går inte för sig att sitta på jobbet och somna ju... Ops!

Men så kan det bli ibland när allt inte blir som man tänkt sig från början! :)

Jag var trött igår och lade mej på soffan och kollade en film när jag kom hem, snackade i telefon med bl.a Linda mitt hjärta och min älskade Mårten. Jag är så glad för hans skull!!! Hoppas hoppas hoppas att vi kan ha den där dubbeldaten på stranden i sommar! Bara jag som ska hitta min drömman oxå nu ju!
Att höra Mårten prata om sin kärlek gör mej varm i hjärtat, i hans ord hör man hur lycklig han är och jag är så glad för hans skull! Han är så mycket värd det!!!! Han är värd all kärlek och lycka!!

Ja sen blev det helt plötsligt inte som jag tänkt mej och natten blev lång...

Vilket visar sig i att jag är skittrött idag trots att det blev sovmorgon ända till kvart över sju imorse!!

Jag lever livet och njuter av det! Jag mår faktiskt rätt bra för tillfället och det känns fantastiskt skönt! Jag gör precis vad jag känner för och bara det är ju så bra för kropp och själ!

Mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm................ HÄRLIGT!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0