Trötta livet

Blå himmel och strålande sol och minusgrader... UNDERBART!
Mindre kul e ju att man sitter här inne på jobbet hela dagen och när man väl kör hem börjar det ju att mörkna.  

Men jag får tänka som så att om två veckor e vi i Grövelsjön och förhoppningsvis har vi lika fint väder då!! Beställer finväder hela veckan faktiskt...  

Igår gick jag och lade mej i tid och trots det så är jag skittrött idag igen... Har drömt konstiga saker, vet inte riktigt vad jag drömt men jag har många små flasher som ploppar upp.. märkligt!!

Oh my God, jag tror jag skulle kunna somna här å nu medibums faktiskt... Hur bra e det på en skala, har bara jobba 1½ timme så det är många halvtimmar kvar tills jag får köra hem för idag... Aja det är bara att hålla sig vaken och se glad ut!!  

Tjingeling och so long!!    

Kommentarer
Postat av: Åsa

Förstår att du ser fram emot semestern! Har gett dig en utmaning i bloggen om du har tid.. Jag hade tid över ;-)

2009-02-17 @ 13:04:08
URL: http://treknottar.blogspot.com
Postat av: Sanna

Hej min älskade vän! Det är bara för att du håller på med att sluta snusa som du är så trött och att du drömmer konstigt! Känner igen symtomen från när Henke slutade:-) Vill skicka dig en stor, uppmuntrande o varm kram! Hur va bion i lördags förresten? KRAAAAAM

2009-02-17 @ 16:13:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0