En alldeles fantastisk liten kille!

När min son är glad så blir jag glad!

Idag har vi inte bråkat någonting och det är så härligt!
Han kom och gav mej en jättekram när jag kom till dagis för att hämta honom och det värmer mitt hjärta!
När vi kom hem hade jag så ont i magen att vi bara åt gröt och då sa han, "Mamma, gröt är bra att äta om man har ont i magen så det kan du äta!" Min lille gullunge!!!

Det finns inget så fantastiskt som att titta på honom när han sover, han ligger där så fridfullt och är bara världens sötaste! Han är absolut det allra bästa som hänt mej!!!

Att ligga bredvid honom i sängen och läsa godnatt saga och sedan släcka lampan och han klappar mej på kinden och säger att han älskar mej, vad finns det som kan vara bättre än det?

Denna lilla person som är min son, tänk att han verkligen är min! Jag minns när han var alldeles nyfödd och vi skulle åka hem från sjukhuset, det var overkligt att han skulle följa med oss hem, han var verkligen vår son, ett litet mirakel!

Ända sedan han föddes har han haft bråttom i livet, han vill att det ska hända saker hela tiden och han är full av energi... Han pratar på och babblar om allt och lite till och jag tror nog att han är lite mer speciell än andra barn. Men det är klart, så säger nog alla föräldrar om sina barn. Varje barn är ju ett mirakel och varje barn är ju det absolut bästa som finns! 

Mitt lilla hjärta, min son, min pojke!

Tänk vad lycklig jag är som får älska och bli älskad av denna pojke som är min son, min fantastiske llle solstråle!





Kommentarer
Postat av: Linda

Åhh blir alldeles tårögd så fint skrevet till ett vackert barn..



kramar till dig

2009-01-27 @ 22:27:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0