Massa nya foton...

Sitter här med en massa tända ljus och myser! Jag e sugen på något gott men har inget hemma och orkar inte gå iväg å handla så det får va så... Jag får klara mej iallafall

En kompis sa till mej en gång att varje tänt ljus man har är som att ha en person i rummet vilket betyder att jag har en hel flock omkring mej... Kanske e därför jag alltid tänder en massa ljsu för att inte känna mej ensam... Eller näe det e nog mest för att det är mysigt!!!

När jag kom hem idag låg det två stora gröna påsar innanför dörren!!! OH, jag nästan hoppade så glad jag blev! Det var mina foto som jag skickat in till framkallning!!! 450 bilder!!!
Satte in många i mitt album men sen tog albumet slut så nu får jag köpa mej ett nytt. Elias behöver oxå ett nytt album då hans oxå är fullt

Alla bilderna från Grövelsjön var oxå med å nu ska jag sätta igång med att göra mitt album för Grövelsjön! Har köpt ett fint album som ska vara bara till Grövelsjön då det är en hel flock bilder jag framkallat där!!! Drömmer mej tillbaka!

Å det bästa av allt är att vi har bestämt oss för att vi ska åka!!!! VI ÅKER till Grövelsjön! TJOOOOOHOOOOOO!!!!
Ska snacka med Olle som har stugan ikväll och göra klart med chefen att jag tar semester och sen har jag snackat med en chaffis på jobbet så han ska hjälpa mej att fixa bilen så att den inte kraschar och sen bär det av i slutet på februari! GÖTT!!!

Jag kommer fira min födelsedag där och bara njuta!!!!

:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0