Syjuntan

Japps, idag var det dax för årets första junta... 7 av 8 var på plats! Erika e antingen hemma med förvärkar eller på förlossningen och föder barn... Vilket lär vi märka!

Vi befann oss i Helsingborg hos Petra och det rådde mycket aktivitet för de flesta! Kari sydde rullgardin med döskalle, Martina och Marina och petra broderade, Paula och jag fixade med foton.Ovanligt att jag gör det då?!?! Typ alltid! Men idag kom jag ikapp och fick satt in alla mina framkallade bilder i Elias album, nu ska det bara skrivas och sen framkallas nya bilder!
Jenny och lilla maskoten Emmy lullade mest runt och kollade oss andra  Linnea skötte kommentarerna! *ler*

Alltid lika trevligt!

Kom nästan precis hem å det e nästan natten eller det e natten å jag måste sova... Imorgon är en ny dag och kanske en riktigt spännande dag, det kan man ju alltid hoppas!!

Den som lever får se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0