Som man bäddar...

.. får man ligga! Vilket sant ordspråk!

Jag har bettett mej illa illa illa och jag mår inget vidare på grund av det! Det är ingen ursäkt och jag ska känna mej usel och ha dåligt samvete för så som jag gjort gör man bara inte!

Men jag hoppas innerligt att det kan lätta såsmåningom, att jag kan inse att alla gör vi misstag och fel och jag har lärt mej att inte göra så fler gånger...

Jag önskar att jag kunde få säga förlåt öga mot öga men det kommer nog bli svårt för jag får ingen förlåtelse, bara besvikelse och kyla... Men jag får skylla mej själv helt enkelt!!!

Ja så är det i mitt liv denna torsdag.... vilken härligt semester det är.... NOT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0