Att vara konsekvent

Ja det är minsann inte lätt alla gånger... Jag som hade sett fram emot att jag och Elias skulle lägga oss i tid och läsa i några av de nya böckerna vi lånat på bibblan idag blev så less....

Jag sa åt honom flera gånger att han skulle ta på sin pyjamas och det gjorde han inte. Då sa jag att om han inte tar på sin pyjamas så hinner vi inte läsa någon bok... Han skulle bara....

Så det blev ingen bok och istället en massa gråt och tårar! Jag hade sån lust att läsa iallafall men NÄE man måste hålla fast vid vad man sagt!!

Men jag har lovat att vi ska läsa bok imorgon så det ska vi göra!!!! Det är ju så mysigt att läsa och mysa och ligga där hos honom när han somnar!!!

Min älskade lille knatte! Han är bäst!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0