En fredagkväll i Änglastaden

Igår bestämde jag mej för att jag och Elias bara skulle ha en hemmakväll ikväll och jag skrev ett sms till Fredrik att vi fick nog strunta i att ses men sen skickade jag det inte så det blev en fredagkväll i vinterträdgården ute på Epadalen istället med Fredrik och hans dotter o son! Trevligt för det va så länge sen vi sågs!!!!

Pizza och smarrig smarrig sallad a la Fredrik och sen glass o kaffe och en massa snack om livet och kärleken och barnen våra...

En liten sväng på dansmattan blev det och Elias och Frida pysslade  och Macke satt vid datorn den tid han va hemma...
Det va nice att bara sitta o slappa måste jag säga!!!

Elias lekte fotograf och sprang runt med kameran och fottade oss allihopa...

     

EN TREVLIG KVÄLL!!!!



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0