Ett ryck i kragen

Ja det är faktiskt dax för denna tjejen att ta sig ett rejält ryck i kragen och se till att bli kvitt mitt dumma dumma nikotinberoende... Det är bara trams och det är inte ens gott!

Idag på morgonen bestämde jag mej att nu får det vara nog... Mådde så fruktansvärt illa och det beror nog på nikotinförgiftning säger jag iallafall till mej själv!

ÄCKLIGT!!!!!!!!!

Jag ska ta tag i det, ska bara orka och hitta motivationen och den är på god väg efter morgonen idag!!! Blääääääää!!!!

Kommentarer
Postat av: Andreas

Tycker att det låter som en bra idé att sluta med det där, lika bra att vi gör det båda två ;-)

2009-06-01 @ 09:21:39
Postat av: Åsa

jaa de tycker jag.. o du är stark o kan klara av o sluta!!

du slipper rökhosta, lukten i kläder o hår, andedräkten o framför allt du sparar pengar :)

kramar om

2009-06-01 @ 09:40:55
Postat av: Daniel

Inte ens gott? Kan kanske bero på att du rökt menthol... Förstår nu att detta då innebär att jag får ha mina cigaretter ifred ;-)

2009-06-04 @ 14:53:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0