ledsen...

Ja jag är lite ledsen just nu faktiskt... Har så förbannat ont i ryggen igen och jag är så jävla trött på det! Det hugger som knivar när jag rör mej ibland och jag blir helt sne i ländryggen.

Andreas har knappt träffat mej när jag varit helt piggelin utan jag har hela tiden ont någonstans känns det som... Ont i nacken ont i magen ont i ryggen... Känns som det enda jag gör är gnäller över att jag har ont någonstans och jag är inte specielt kul att vara med kan jag tänka mej när jag har så ont...

Jag vet precis när ryggen säger stopp. Jag böjde mej lite lite framåt för att kika på nåt när vi stod på idrottsplatsen i Strövelstorp och då kändes det som att jag fick en kniv i ryggen och det bränner eller sticker till... Sen är det klippt! Jag känner så väl igen den känslan och alla musklerna bara låser sig och jag blir sen och stel och kan inte gå rakt...

Jag känner mej som världens tråkigaste!!!!

TACK min underbara bästa Linda för att jag får ringa och gråta av mej hos dej! Älskar dej min allra käraste vän!!!

Det suger så mycket energi att ha så ont, jag vill inte det mer... JAG VILL VARA PIGGELIN!!!!!!!!!!!

Tack för en fantastisk midsommar igår, det var en härlig dag i trevligt sällskap och god mat och dryck! (Ja inte gammeldansken då iofs...)

Kommer uppdatera mer om midsommarfirandet imorgon för just nu har jag bara gnäll gnäll gnäll i fingrarna när jag skriver känns det som!

Tack och godnatt säger jag från Pålsjö Östra!

Kommentarer
Postat av: Linda

Men du, du är ju världens finaste även när du är krum i ryggen som en gammal käring ;). Du är lika kär för det och det tror jag AndyPandy håller med om. Du med ditt i vanliga fall solskenshumör och nära till skratt kan behöva få gnälla emellanåt, för att upprätthålla balansen.

Puss på dig min finaste bästa vän

2009-06-21 @ 02:04:35
Postat av: Åsa

man kan inte roför om man har ont vännen.. ja hoppas verkligen de känns bättre snart...

många kramar

2009-06-22 @ 09:10:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0