Måste vara en mardröm

Jag har en vän på datorn som fick en liten dotter den 26 maj och denna lilla Fredrika blev dålig när hon var bara några dagar gammal...

Hjärtfel och hjärnskador och de fick åka från Luleå till Göteborg där de befinner sig nu med sin lilla dotter!

Jag läser hennes blogg och idag rann tårarna. De har fått beskedet idag att det inte finns mer att göra, att hon har för stora hjärnskador för att klara av en hjärtoperation så hon kommer inte att överleva... Bara tanken på att få ett sådant besked gör så ont i mitt hjärta och jag har aldrig ens träffat Bea och hennes familj men det är verkligen så orättvist och känns så overkligt att de snart inte kommer ha lilla Fredrika längre.

Det måste vara det värsta som kan hända!!! Sedan har de tre barn sedan tidigare och de vill ju ha sin uppmärksamhet som vanligt och kan nog inte förstå att mamma och pappa är helt förkrossade och ledsna... Det måste vara så hemskt!!!

Jag tänker på dem och skickar dem alla styrkekramar jag kan!!!!



Kommentarer
Postat av: Åsa

jaa de är såå hemskt :( får se om hon hör av sig nåt om de kommer upp ida..

inget nytt i bloggen än iaf..

många kramar

2009-06-25 @ 08:51:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0