Dra åt helvete...

Ja det har jag lust å säga till en person eller två personer eller en person eller ja jag vet inte vilket egentligen! Men jag är pissförbannad och ledsen och besviken och arg och ännu mera ledsen och känner mej så lurad och ja nästan utnyttjad faktiskt!!!

Jag funderar på om h*n tror att jag är totalt dum i huvudet och inte tror att jag fattar...
Jag kan koppla ihop mer än ett och ett lixom!

Det kommer att bli så att jag exploderar och får ett utbrott snart och tyvärr så kommer det innebära att jag tappar bort en person som jag trott va väldigt speciell men så är det nog inte tyvärr för då gör man inte så!!!

Även om man är osäker, blyg eller har dåligt självförtroende så är det inte en ursäkt, det är inte acceptabelt att göra så!

Man gör inte så bara! Fy fan för det!

Jag är så jävla ledsen över detta!!




Kommentarer
Postat av: Åsa

Usch.. Det låter inget bra Therese! Jag hoppas att allt löser sig till det bästa! Har varit dålig på att läsa på sista tiden! Hinner inte med något känns det som.. Många kramar till dig!

2009-03-26 @ 12:15:24
URL: http://treknottar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0