Mina vänner och nya människor är fantastiskt kul!

Jag är kanske lite galen och knasig men jag bara älskar att lära känna och träffa nya människor! Jag vet att det finns de som tycker att jag ska fokusera på de vänner jag har men jag får nog faktiskt berämma mej själv där lite för jag är bra på att behålla de vänner jag träffar och möter och stöter på i livet!

Sen att jag inte pratar och träffar alla så ofta det beror på flera orsaker... många bor för långt bort, andra har familj och lever familjeliv, de flesta av oss jobbar men det fantastiska är att de vänner jag har finns där även om vi inte hörs så ofta! Vi kan höras ibland och då uppdaterar man vad som hänt sen sist! Jag älskar dock alla mina underbara vänner och jag är så RIK på goda vänner!!!

Det jag kan sakna är den där spontana vänskapen, ringa och springa iväg på en kopp kaffe eller bara hänga å glo på en film eller gå en promenad! Inte det fär att allt ska va så planerat alltid...

Igår så va jag ute på promenad med en kille jag aldrig träffat innan som skrev till mej på Facebook för ett tag sen. Vi har klottrat fram och tillbaka och igår spatserade vi runt i Ängelholm i en hel timme och babblade! Trevligt trevligt, vi pratade om allt möjligt och sa att det kan vi gott göra om nån gång!

Jag har många många vänner och det är många av dem som är nära vänner och några som är riktigt nära vänner och några bästa vänner!! Men alla är de fantastiska på sina egna speciella vis och alla är de unika!

JAG ÄLSKAR ER ALLA MINA VÄNNER FÖR ATT JUST NI ÄR NI!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0