Skotta snö...

Nu är vi till fjälls och njuter av livet här!!!
Bilresan tog ungefär 11½ timmar och när vi kom fram blev vi bjudna på trerätters middag och gott vin!!!
Gissa om man somnade gott sen!?!?!

Idag har det varit snö snö snö men vi har varit ute på en sväng med längdskidorna och njutit av att vara tillbaka i vårt paradis!!! Linda och jag njuter verkligen av att vara här! Ja Douglas oxå så klart! (hunden)

Vi skidade loss och ramlade bara vars två gånger så det kan vi kalla väl godkänt tycker vi! Vi pausade med macka och varm choklad med rom och vispgrädde... Mmmmmm!!!

Hemma igen vid stugan hade jag massa energi kvar och Olle (stugägaren tillika min svägerskas pappa) var på taket och skottade så jag tog mej upp på taket jag oxå och vi skottade loss! Härligt härligt att få vara ute hela dagen!

Tog en paus i soffan och vaknade lagom till att maten var klar! Trevligt trevligt!

Nu ska vi slappa och äta semla, vi får ju äta mycket gott så vi inte tappar bort några kilo under veckan, det vore ju katastrof.... *ler*

Pussar till den som känner sig utvald att få det och kramar till alla er andra!!!



Kommentarer
Postat av: Åsa

va härligt vännen :)

njut o ha de såå skönt..

kramar i massor

2009-03-02 @ 09:22:47
Postat av: Mattias

Hej vännen!

Hur har du det?

Jag ber om ursäkt att jag inte varit online på väldigt länge, har inte haft möjlighet till det. Tänker dock på dig varje dag :)

Just nu är vi fortfarande på Grönland. Jag kommer att mönstra av så fort vi kommer iland, för mkt jag saknar där hemma... Ser fram emot en kopp kaffe poå stan med dig. Kram

/Din Mattias

2009-03-04 @ 12:00:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0