Vårkänslor och myror i huvudet!

OJ! En hel vecka sen jag skrev om mina fantastiska morötter...

Jag har väl egentligen hjärnsläpp på vad jag ska skriva eller var jag ska börja!
Jag mår ganska bra för tillfället måste jag få säga! Det märks att våren är på väg, solen skiner och fåglarna kvittrar! Att man sen kan lyssna på fåglarna och se solen gå ner i sällskap med någon man tycker om är ju väldigt härligt!

Att ha sällskap till middagen, slappa i soffan och sova och bara vara i sällskap med någon är roligare än när man är ensam!

Jo så är det!!

Sen kan ju denna tjejen få myror i huvudet iallafall tyvärr... *skakar på huvudet* Jag är fenomenal på att grubbla, fundera och tänka! Jag måste för mitt eget bästa lägga ner med det!

Kommentarer
Postat av: Malin

Vad underbart det låter när du skriver om hur du mår:) Jag är oxå en expert på att grubbla, så jag vet precis hur du känner det...

2009-03-19 @ 15:58:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0