Härliga torsdag!

Nu e det kvällen igen och jag är trött efter en härlig dag!

Jag och Elias har varit hos Andreas och hans girls och haft en mysig dag tillsammans! Det var första gången barnen träffades och det gick hur bra som helst! Men det var inget jag oroade mej för faktiskt för min lille knatte är en social liten kille när väl blygheten släpper och Andreas tjejer är så fantastiska att jag visste att det skulle går bra!

Vi tog oss till en stor lekplats och där fick de flänga runt och härja och leka och vi fikade i gräset och bara slappade och hade en bra eftermiddag! Barnen cyklade och vi promenerade fram och tillbaka och Elias var duktig och trampade på!

Hemma hos Andreas igen så lagade vi middag och åt och hade det trevligt och sen körde jag och Elias hem! Han somnade som en sten i bilen min lille vilding!

Kom precis att tänka på en sak som är bra bra... Elias har bråkat en hel del med mej idag, han trotsar, svarar emot och är allmänt jobbig med att inte lyssna på  mej och jag känner mej som Sveriges tjatigaste mamma och det är inte kul att bli arg och irriterad på honom hela tiden men det blir man ju när han inte lyssnar, han lyssnar ALDRIG när ajg säger åt honom första gången...
Men det jag kom att tänka på är ändå att det jag tänker om denna dagen är ändå att det varit en fantastisk dag och att vi haft det härligt!!
SÅ SKÖNT att det är den känslan man har kvar när dagen är slut och kvällen är här... Nya tag imorgon och jag ska försöka att inte tjata och bli irriterad för det gör inte saken bättre...
Ska försöka prata med Elias för han förstår så mycket så om jag pratar med honom så kanske vi kan komma i ordning med detta!


Måste ju skriva att jag saknar min bästis idag.. vi har inte hörts av på hela dagen, inte ens ett sms och det känns märkligt! Jag messade precis o frågade om hon va vaken men har inte fått något svar så antagligen sover hon!
VAD VORE LIVET UTAN DEJ LINDA???
Glöm aldrig att du är värdefull och viktig och min bästa Linda! Du är min fantastiska vän och jag tycker om dej mest!!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0