Helgen som komma skall och dagen som varit!

Oh nu får jag nästan panik över att jag planerat in hela helgen och när har jag lagt in om vilotid??? Hmmmmm.....

Ja ja, det löser sig säkert det oxå! INga saker som kräver så mycket energi som är inplanerade i och för sig så det ska säkert lösa sig!

Jag får vila imorgon förmiddag helt enkelt för sen drar det igång, sjukgymnastik, hälsa på en sväng hos Karin och Daniel och Wilma, bussen till Helsingborg till min svägerska och lille brorsonen. Sova hos dem och passa Gustav på lördagmorgon när de ska på shopping, träffa A och hans girls och därefter hämtar Linda mej och vidare upp i skogen med mys och sova över hos min bästis !
Söndag får bli VILA!!!!!!!!!

Det blir nog hektiskt men trevligt! Jag ska bara tänka på att ta det lugnt men det går säkert bra...

Måste säga att antingen så hjälper de nya tabletterna mer eller så har det börjat släppa lite i värken i armen. Känseln e fortfarande kass i pekfingret och bortdomnad i vänsterarmen men kanske lite mindre ont än tidigare... Håll tummarna att det går åt rätt håll!!!

Idag har jag haft en härlig förmiddag med bästa Linda! Vi va en sväng på stan och åt lunch, bakad potatis på Grafitti, mums!!! 
Sov hela eftermiddagen och sen fikade jag med Janne en sväng, bjöd på hemmabakade muffinsar och snackade av oss lite. Vi har inte träffats på ett bra tag så det va trevligt att ha ett litet snack!

Oh ja just det, jag fick mina foto som jag skickat till framkallning idag oxå! Alltid kul och härligt att få dem!!! Nu har jag att göra igen med att klippa och klistra in bilder både till mej och Elias!!! Det blir sysselsättning på syjuntan nästa vecka om nacke och arm vill som jag vill då...

Nu blir resten av kvällen slappe och lugnt...




Kommentarer
Postat av: Åsa

verkligen fullspäckat :) men blir jättemysigt ;) hoppas verkligen att de går åt rätt håll :/ vill att min vän ska må bra!!

bamsekramar

2009-05-08 @ 08:37:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0