Så sugen.......

Ja jag e så grymt sugen på godis!!!!!

Å inte har jag nåt godis hemma heller så jag kan lika gärna gå å lägga mej... Har en chokladrulltårta men den ska jag ha med på utflykt imorgon så det går ju inte att jag äter upp den idag... Och hur bra vore det att äta upp en chokladrulltårta ikväll när klockan är nästan elva?!?!
Nä nä nä nån måtta får det va minsann!!!

Men choklad eller salt godis eller lakrits eller nåt riktigt surt godis hade inte varit fel... eller en eller flera nötcreme kanske?!

Mmmmmmmmmmmmmmmmm vad det hade varit gott!!!

Vilken tur att Elias ligger och sover för annars hade jag nog pinnat iväg å köpt mej nåt godis men det kan jag ju inte nu!

Nåväl... jag tror jag ska knoppa in nu, ska bara leta fram ett recept först som jag fick i måndags som jag redan lyckats slarva bort... suck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0