söta brorsonen min...

Va en sväng och hälsade på hos min bror och hans fru och deras fantastiske lille son Gustav, 1 år! När jag kom in genom dörren sprang han mot mej med öppna armar, gissa om man blev varm i hjärtat!?!?!

Han e så go den lille filuren! Han e inte stilla en sekund och jag kan se att han och Elias kommer bli bra "bundisar" när han blir lite större! Elias kommer bli den store idolen och han kommer vilja göra allt som Elias gör!! Underbart! det lär säket bli en hel del bus oxå men det får man ju tåla...

Saknar min knatte men kanske kanske får jag träffa honom imorgon! Håll tummarna för att hans pappa kan tänka klart och tänka att det är för Elias skull som vi går på vernissage på dagis en sväng med honom! Jag hoppas det för Elias skull! Tror han skulle vara stolt att få visa upp dagis och vad de gjort i vår... Men när jag pratade med pappan idag så kunde han inte säga vilket... SUCK!!

Ja ja, han får ju göra som han vill men jag tycker att det för Elias skull hade varit kul!!!
Sen vore det ju en bra bonus för mej oxå att få träffa knatten min mitt i veckan oxå så klart!!!

Ja jut ja, nu höll jag på att glömma att berätta att idag har jag bokat campingplats på Ekerums camping på Öland vecka 31!!! Jag, Andreas och barnen våra ska åka och campa, nu är det bar ahusvagnen som vi ska fixa fram oxå men det hoppas jag att vi hittar snart!!!
Längtar till Öland, mitt smultronställe och favoritplats i Sverige! Ska bli härligt att åka dit igen!

vi fick desutom husvagnsplats i närheten av Karin och Daniel och Anna och Ulrik och alla deras barn så det kommer nog bli lajbans!!!!

Längtar redan!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Åsa

va kul vännen med lite semester tillsammans ;) de kommer bli jättebra..

många kramar

2009-05-27 @ 08:48:42
Postat av: Sanna

Men OJ, vad roligt!!! Hoppas att du förstår att ni måste komma o hälsa på mig o Henke i vårt nya hus då?! Det är obligatoriskt;-) Jag jobbar v 31, men är ledig alla kvällar så vitt jag vet! Grill på vår altan?! Kan inte fatta att det ska bli verklighet! Känns SÅ toppen med huset, o det innan vi ens flyttat in... O då får jag träffa Andreas oxå! TOPPEN ju! Ta hand om dig Tjoddan! Vi måste prata snart! STOR KRAM!

2009-05-27 @ 13:46:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0