Så va det fredag igen!

En härlig dag har det varit idag!

Lugn förmiddag med slappe och sedan susade jag och Elias ner till Råbocka camping där min fantastiska Helene med familj e med sin husvagn! Elias längtade efter sina kusiner och de hade kul och lekte tillsammans!!
Vi satt ute i sol och moln och vind, på med jackan av med jackan och på med jackan igen...
En riktigt mysig dag va det!!

Väl hemma har jag och Elias haft lite mys innan han somnade trött efter en hel dag ute... Själv är jag oxå sliten och kommer bara att slappa resten av kvällen!

Trots att det varit en hel del moln har vi fått sol i nyllet idag och jag e varm om kinderna!!

Imorgon e det dax för släktträff i Magnarp! Ska bli skoj att träffa allihopa och umgås och det blir som en liten minisemester!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0