Arbetslös

Mmmm... så är det! Från måndag har jag inget jobb att gå till längre! Får komma tillbaka i januari men hur kul e det? Då får jag jobba från januari till den siste oktober igen och sen har jag inget jobb igen november och december... Så kan man ju inte ha det lixom?!?!

Jag vill ju absolut inte tillbaka hit efter jul, vill ju få nåt annat jobb så klart!!!! Ett omväxlande roligt jobb som jag kan trivas med och utvecklas!!!

Men just nu känns det tungt att jag inte har något jobb att gå till på måndag... man blir inte rik av  att vara arbetslös och det är ju inga bra månader nu heller...
Det som känns jobbigt är att jag inte vet när jag får a-kassa, det oroar mej. Tänk om det drar ut på tiden, då har jag inga pengar alls och jag måste ju betala mina räkningar!!

Men jag ska försöka att ta en dag i taget och bara leva här och nu!

Allting löser sig!

Kommentarer
Postat av: Åsa

allt löser sig vännen.. sök jobb o kolla på utbildning där med blommor.. de kommer gå fint.. ta en dag i taget..

kraaaaaaamar

2009-10-28 @ 12:51:51
Postat av: Fia

Får de verkligen göra så!?

2009-10-28 @ 19:29:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0