En dag i sängen...

Idag vill jag göra ingenting... bara ta på mej mjukisbrallor och stanna inne hela dagen och bara ligga i sängen och slappa, flytta över till soffan och kolla lite film, äta pizza och godis och bara vara...

Å vem säger att jag inte kan göra det egentligen??? Jag har ju inget att springa efter och greja med om jag inte vill... men det dåliga samvetet gnager där inne någonstans för man får väl inte bara lov att bara vara. Man måste göra något annars är man lat och dålig...

Jag har många saker jag borde göra egentligen men måste jag göra det precis idag??? Jag borde koka äpplemos på äpplena jag har på balkongen, jag borde städa balkongen och få undan där och plocka ner i källaren, i källaren borde jag rensa undan och få bort för där e snart fullt. Jag borde försöka få till en ny dörrkrans av det lingonris jag plockat men som nog säkert är förstört nu för att det har fått ligga i påsen för länge... Jag borde diska, jag borde tvätta jag borde damma jag borde försöka få ordning i alla mina skåp och skrymslen jag borde ta tag i mitt liv och gå ut och stava en sväng jag borde träna på min boll jag borde...

Oj vad många saker jag borde göra idag och jag som inte känner för att göra något av det!!! Jag tror att jag ska tillåta mej själv att inte göra det idag! Jag får lov att göra ingenting utan att få dåligt samvete eller hur????


Kommentarer
Postat av: Åsa

joo man får faktiskt bara slöa om man vill.. fråga experten.. haha.. har slöat hela helgen o har inge ångest :)

kramar om

2009-10-26 @ 09:26:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0