En ny cykel

Jag har köpt en cykel till Elias idag som han ska få när han fyller år. Han får den av mormor och morfar för själv kan jag inte köpa mer saker åt honom... jo så klart jag ska men inte några såna stora grejor...

Kollade runt på blocket och där va den, en 16 tums cykel för 300:- och så fanns den i Örkelljunga så ringde min fd man och bad honom åka och titta på den. Sagt och gjort, han åkte dit och tog cykeln med sig hem! Skitbra!!

Så skönt att vi kan prata och hjälpas åt med sådana saker, känns som att vår kontakt funkar riktigt bra för tillfället. Skönt för Elias oxå att han märker att vi fungerar som hans mamma och pappa trots att vi inte bor ihop...

Klicka för att se nästa bild

Gissa om Elias kommer bli glad när han fyller år!!!

Min älskade knatte!!! Saknar honom!


Kommentarer
Postat av: Åsa

fin cykel :) han kommer bli superglad..

kraaamar

2009-10-29 @ 09:04:44
Postat av: Nenna

Fin-fin!

2009-10-30 @ 13:09:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0