en härlig morgon och en bra dag!

Nu är väskan packad å den står i hallen vid dörren...
Äggamackor i kylen, krabbelurer dricka risifrutti juice drickyoggi nötter godis i mängder är klart att packas ner i ryggsäcken (TACK LINDA!!!)

KLockan 03.15 ringer min mobil och då är det dax att gå upp!!! Tidigt som fan men det är det värt! Kan ju sova massor i bussen sen så det e lugnt
Det värsta blir att få knatten att vakna...

Morgonen idag var fantastisk!! Vaknade tidigt innan tuppen och sen var jag vaken en stund... somnade om och sov gott ända till kvart i 8... va på jobbet lite senare än vanligt men det var det värt!!!!! Underbar morgon kan man kalla det!!!

Segt på jobbet som fan... hämtade ELias och blev bjuden på middag hos min fd och hans sambo. När hon ringde fick jag hjärtat i halsgropen för jag tänkte att Elias blivit sjuk men det var det första hon sa " Det har inte hänt något, tänkte bara fråga om du vill äta middag med oss idag när du hämtar Elias"

Fan vilken tur att min fd har hittat en sån bra tjej! Hon e kanon!!! Sen att jag inte tyckte det när jag kom på att han träffat henne innan det tog slut mellan oss det är en annan historia och det är glömt... Att vara långsint är inget som lönar sig, det tar bara en massa energi!!

Min lille knatte somnade i bilen hem och jag och Martina stod och snackade en bra stund innan jag åkte hem och tog tag i allting här hemma!!!

Min bästa Linda kom förbi med sin nya finfina bil!!! Ser fram emot att få åka en sväg i den när jag kommer hem!!!

Fatta vad skönt att jag fick dammsugat igår, känns alltid bättre att ha det i ordning när man ska på rymmen!!

Nu kom min lille knatte tassande här och sa att han har faktiskt en levande spindel på sitt rum och att jag ska få se den sen, sedan vände han sig om och somnade... Han e för söt!!! ÄLSKA!!!!!!!!

Nu e det verkligen dags att stänga tittorna och se fram emot morgondagen och de kommande 10 dagarna!!!




Kommentarer
Postat av: Åsa

han är så söt :)

du hade iaf en bra kväll o de va ju toppen :)



hoppas ni får en underbar semester!! ser fram emot kommande bloggar ;) o bilder..

kraaaaaaaaam

2009-09-18 @ 09:15:20
Postat av: Fia

Härligt att höra att det funkar så bra med L! Du är en person med ett stort hjärta! Var stolt över det! Kram!

2009-09-19 @ 12:41:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0