Ordnar och fixar...

Skulle egentligen sova nu och snart måste jag släcka lampan och stänga ner datorn...

Har iallafall deklarerat idag och det känns skönt att ha det gjort!

Sen har jag fyllt i ansökan om csnlån, man blir alltid nervös när man gör nåt sånt för tänk om man fyller i fel och det blir galet och man inte får lån eller nåt sånt galet... Usch å fy!!!

Men det ska säkert bli bra hoppas jag!!!

Nu ska jag bara invänta besked från dem så att jag kan betala in första avgiften till skolan!!! :)

Det är ju ett tag till innan det är dax för skola så jag har ju tid på mej att få ordna till så att allting blir rätt och riktigt!

Ja jag va faktiskt flitig igår oxå, ändrade mit elavtal så nu ska förhoppningsvis räkningarna bli lite lägre!!!

Sen ska jag försöka få tag i någon på mitt försäkringsbolag för att höra om hur jag ska gå tillväga angående eventuell ersättning för mitt fantastiska pekfinger...
När jag fick mitt diskbråck i nacken för nästan exakt ett år sedan så tappade jag känseln i vänster pekfinger och den har inte kommit tillbaka...
Jag är ju vänsterhänt och känner att jag har tappat en del av finmotoriken i fingret, kan inte använda det på riktigt samma sätt. Skriva på datorn går bra och många andra saker oxå men pyssliga småsaker e jobbigt att få till. Sen fryser jag alltid om det fingret trots att det inte känns kallt om jag tar på det...
Det känns bortdomnat och som att det sover lixom, dumma finger!
Iallafall så tänker jag höra mej för med försäkringsbolaget om jag kan skicka in en skadeanmälan så här ett år efter själva skadan...
Vi får väl se vad de säger!!!

NÄhä nu väntar jag på att J ska höra av sig att han kommit hem så att jag kan somna gott sen!

Hoppas min knatte inte blir krasslig till imorgon, han har tagit en spruta idag och det var visst vanligt att barnet får feber och blir hängig dagen/dagarna efter...
Älskar min lille knatte!!!!



Kommentarer
Postat av: Åsa

va duktigt att du fixat med papprena :) de kommer gå jättebra...

kramaa

2010-04-15 @ 08:52:03
URL: http://lifeofblueeyedgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0