Så underbart..

Jag tycker verkligen att det är helt underbart att mina vänner får bebisar och nya små familjemedlemmar!
Samtidigt svider det i mitt hjärta för jag vill ju oxå ha en liten bebis, Elias vill ha ett syskon!

På dagis säger personalen att Elias har de små barnen som sina småsyskon, Elias har sagt till mej och till personalen att jag har en bebis i magen... (kanske inte så kul iofs eftersom inte så är fallet)
Han vill bli storebror och jag vill bli mamma igen till ett nytt litet liv.

Ibland känner jag att jag inte vill ha fler barn, att jag är så nöjd med mitt lilla mirakel men så ibland, speciellt när mina nära och kära vänner omkring mej får små nya barn i sina liv, då önskar jag att jag oxå var en av dem! Att jag oxå kunde få ett litet barn, en liten bebis!!!
När jag skilde mej bestämde jag mej att jag ALDRIG skulle ha fler barn för jag vill inte riskera att ett barn till ska behöva gå igenom en skilsmässa och jag vill inte ha barn med flera olika pappor. Jag har stått fast vid det beslutet länge men samtidigt kan jag ibland längta!!!
Jag har ju ett fantastiskt mirakel, jag har min älskade Elias som betyder ALLT för mej! Han är ju min skatt, mitt hjärta!!!

Man kan väl kalla det avundsjuka men absolut inte på det sättet att jag inte unnar mina vänner att de får barn, så är det inte alls för jag är så glad för dessa små liv som föds och jag blir helt lyrisk när jag får handla lite nya bebiskläder och små presenter att ge dem för det är ju helt underbart med små nya barn!!!! Att få gosa och kela och mysa med en liten bebis är ju bara något av det härligaste som finns!

Jag älskar mina vänner över allt annat och unnar dem att få vara lyckliga föräldrar men ändå får jag lite ont i hjärtat för jag vill ju oxå....


Kommentarer
Postat av: Åsa

ja klart du känner i hjärtat.. de gör man ju..

kramar om

2010-04-11 @ 12:47:44
URL: http://lifeofblueeyedgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0