Torsdag idag...

Sitter här och sitter...
Har fixat och donat en hel del idag och ska fixa lite till ikväll, betala mina räkningar och skriva i lite papper!

Jag har sagt upp min hemtelefon, tre månaders uppsägningstid men sedan blir det bara mobil för min del! Va lite för snabb och ändrade månadskostnad på mobilen oxå men kunde som tur var ändra tillbaka det så det får jag fixa när hemtelefonen inte finns längre.

Har skrivit brev till CSN som begärde in mer uppgifter angående min ansökan om studiemedel till hösten och samlat in adresser och telefonnummer till alla ställen jag va på när jag pajjade nacken. Dessa ska skickas till mitt försäkringsbolag för eventuell ersättning. Mitt finger fungerar ju fortfarande inte, ett år efter att det hela hände!

Har kikat lite på praktikplatser men det är minsann inte så lätt... Vill ju gärna ha något i Ängelholm men där är ju inte så många ställen att välja på egentligen... ska ju vara något som är bra och som kanske kunde leda till ett jobb i framtiden!!

Men jag kan iallafall känna att jag mår lite bättre idag än vad jag gjorde igår även om det maler runt i mitt huvud...

Har hittat en bra sida på nätet som heter www.smartbudget.se där man kan lägga in sina inkomster utgifter och få koll på ekonomin! Jag ska vara flitig denna månaden och fylla i varenda öre för att se var mina pengar tar vägen och se vad jag kan spara in på...

Näe, nu vill jag sluta för idag, hämta min knatte och köra hem!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0