1 dag kvar!

Nu har jag bara en dag kvar att jobba, hoppas dagen går fortare än vad dagen gjort idag... har varit så segt! Det finns inte hur mycket som helst att surfa efter på nätet och att lägga patiens blir man oxå bra trött på.
Har chattat med min vän Åsa och med Jonas och det är bra att ha någon att skriva med så att tiden går lite fortare!

Har ju lite jag ska ta bort på datorn och sånt imorgon så har lite å göra iallafall!

Hoppas jag får hämta min lille knatte imorgon annars kör jag tidigt på fredag morgon och hämtar honom för jag vill träffa mitt hjärta! Saknar honom enormt!!!!



Säg är han inte det finaste som finns??

Ikväll har jag packat och plockat lite och så skulle jag fixa fötterna. Dum som jag va så hittade jag den där dumma grejen som är som typ en osthyvel med rakblad så man hyvlar av skinnet... Aaaaaaaaaaaajjjjj! Jag tog lite mycket på ena hälen på två ställen och jisses vad det kan blöda! Droppade på golvet och har ont nu men har smörjt mina fötter, plastat in dem och satt på strumpor och imorgon hoppas jag att de är mjuka! 

Nu ska jag ta och natta mej minsann!

 


Kommentarer
Postat av: nenna

Men snälla du,inte osthyvel! ;/

2010-08-05 @ 14:25:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0