Liten uppdatering...


Jag har tänkt att jag skulle uppdatera om min semester men jag är så trött så trött så trött... lider av jetlag fortfarande... skrattar! Det skiljer ju en hel timme mellan Sverige och Kreta!!!

Alltså ikväll är klockan alldeles för mycket så jag orkar nog inte uppdatera idag heller är jag ledsen att säga men jag lovar, det kommer en uppdatering snart!!!

Vill ju så klart dela med mej av vår härliga semester! Vi hade det fantastiskt bra med sol värme salta bad god mat, goa drinkar och bara vara!!!

Mer uppdatering kommer snart...










Kommentarer
Postat av: Åsa

jetlag när de skiljer en timme.. hihi..

rolig bild den första.. hehe..

superfina bilder!! :)

kramaa

2010-08-18 @ 08:57:34
URL: http://lifeofblueeyedgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0