Snart e det dax...

Jag har jobbat klart och varit ledig idag och fått vara med min älskade Elias!!!

Fick en fin fin orkidé av mina kollegor igår, 4 stänglar med massor av blommor, ska ta kort på den sen och lägga in...

Igår när jag kom hem kom Jögge och Elias samtidigt då J hade hämtat Elias. Vi åt god middag och sedan cyklade vi ner till stranden för att äta glass med Cina, Hanna och lilla Agnes. Passade på att hälsa på Erika och Tobbe med barn som campade oxå!

Är stolt över min son som cyklade hela vägen ner till stranden och hem igen, han börjar bli en stor kille kan man säga!!!
Mitt lilla hjärta!!

Idag har jag som sagt fått vara med min älskade Elias och vi har haft en härlig dag! Jag Elle Och Jögge cyklade till Hembygdsparken och matade ankorna, letade efter trollen men hittade dem inte åt lunch och Elias härjade loss på lekplatsen!
Det är verkligen en fantastisk plats att kunna gå till!!!

Fick sedan lämna Elias igen och det känns i hjärtat, blir helt ledsen bara jag tänker på att jag inte ska få ha honom hos mej på en hel vecka... Det brukar kännas men denna gången är det bra mycket värre... har aldrig varit så långt ifrån honom som det kommer bli nu!

Imorgon klockan 06.00 lyfter planet till Kreta Rethymnon och jag och Jögge sitter i det planet. Vi ska gå upp mitt i natten och köra iväg så ska natta mej alldeles strax... Man kan väl säga att jag har resfeber som heter duga...

Kommer nog inte uppdatera semestern under veckan men jag lovar er att vi ska ha det kanon, mysa njuta, sola bada, äta gott dricka gott, slappa, semestra och bara vara!!!




Kommentarer
Postat av: Åsa

åhh ha en bra semester... tack för kortet!! så snällt.. :)

saknar dig!! många kramar

2010-08-10 @ 00:03:42
URL: http://lifeofblueeyedgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0