I am a bitch!

Blir galen på dessa annonsmäniskor!

Jag håller på att ordna annonser till helgen och skickar då in material till flera olika tidningar...

Fick just tillbaka en annons, 2spaltig som jag bett om men i den ena spalten har de bara lyckats att få in lite text...
SUCK! Kan de inte själva se att annonsen ser för jävlig ut rent ut sagt! Allt för att de ska få sålt så stora annonser som möjligt!

Jag skrev ett rätt kaxigt mail tillbaka så de tycker väl jag är en bitch då men det skiter jag i!!

De som arbetar med det måste väl för fan kunna se att det inte går att ha en annons där halva annonsen är tomt utrymme....

SUCK!!!!!!!!!!!!

Känns rätt skönt att kunna va lite kaxig och bitchig faktiskt! *fnissar belåtet*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0