Nytt jobb kanske????

Jag har skickat iväg en ansökan på ett jobb idag och tänk om jag kunde få det! Jag söker jobb som verkar kul men jag har ingen erfarenhet inom detta egentligen men det spelar ju ingen roll...

Har sökt jobb på Espresso house och det tror jag kan va ett kul jobb faktiskt!!! Vore så skönt att få jobba med något annat än det jag gör nu ju...

Man får ju träffa en massa människor där och göra smarriga kaffedrinkar och annat! Säkert inte det bäst betalda jobbet men det bryr jag mej inte om, jag sparar många pengar bara på att slippa köra till jobbet och allt annat än detta är ju bättre!!!

Så nu hoppas jag att ni håller tummarna för mej!!!!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0