Vilken härlig dag!!!

Tralalalalalalalalalalalalaaaaaaaa
Jag är så glad att jag bara har lust att hoppa och dansa! Vad kan hindra mej nu?
Jag ska plugga till hösten och det ska bli så kul!
Tänk att jag är på väg att förverkliga mina drömmar, jag satsar fullt ut nu, det är dax att satsa på MEJ!
 
Jag ska plugga till florist och sedan ska jag få arbeta med det jag önskar mest av allt, blommor och blad och växter!
Mmmmmmmmm... bara tanken på att få vara i denna fantastiska miljö och få lov att använda min kreativa sida gör att jag känner mej så lycklig!
 
Jag har ju känt så länge att det är detta jag vill och nu äntligen har jag kommit så långt att jag är beredd att satsa och börja något nytt!!!
 
Det är många tankar som snurrar men jag vet att jag kommer lösa alla problem som kan komma i min väg, det handlar bara om att vara envis och inte ge upp!!
 
Jag känner mej lycklig och glad, lätt till mods, mitt liv är precis som det ska vara just nu!
 
Jag mår bra i min detox, har nästan gått ner 2 kilo sen i lördags och jag ska fortsätta på den linjen även efter att min detox är klar, jag tycker att det känns som en lättnad att inte känna sötsuget och behovet av en massa fet mat. Jag kommer att fortsätta att äta mera grönsaker för jag känner att hela jag mår bättre av det!
 
Jag ska sluta snusa när jag snusat slut på denna dosan jag har nu, sedan är det SLUTSNUSAT!
För vilken gång i ordningen vet jag inte men jag tror på att detta är sista gången jag slutar!!! Jag tänker inte ta till snus om jag kommer in i depp, jag tänker inte låta mej falla tillbaka igen när jag väl slutat denna gången!
Det kommer så klart att bli tufft, lika tufft som det varit varje gång men jag vet ju att jag kan!!!
 
JA som ni märker så är jag inne i ett bra stim, jag mår som en prinsessa och jag har fantastiska vänner och familj omkring mej som stöttar mej i det jag har bestämt mej för att göra! Vänskap och kärlek är härligt!!!!

Kommentarer
Postat av: Åsa

härligt vännen :)

kraam

2010-02-24 @ 13:41:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0