Florist???

Idag anmälde jag mig till Ingvar Strandhs grundutbildning till Florist med start den 14 februari 2011... Det är långt fram i tiden men kursen som börjar nu i februari är fullbokad och likaså den som börjar i augusti men jag har satt upp mig som reserv på den i augusti och kanske kunde man komma in där!

Nu är det bara csn som ska ge mej ett positivt svar så att jag får studiemedel! Sen ska jag leva snålt som fan hela året för att spara ihop så mycket pengar jag bara kan så att jag klarar ut det!!
Om jag så ska leva på vatten och nudlar så ska jag plugga!!

Det är ju det jag vill, det jag brinner för och det jag ska!!!!!

Det kostar en del men pengar är bara pengar, det är en investering för livet och jag kommer älska att få arbeta med blommor och växter! Bara tanken på att få vara i en blomsterbutik gör ju att jag myser!!

Håll nu alla tummar att jag får det beviljat från CSN!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0