snöstorm, glasögon, banklån, hår och skolfunderingar bl.a

Måste uppdatera er lite på vad som händer...

Jag har pratat med CSN och fått besked att det är typ omöjligt att få dispens, man måste ha väldigt speciella anledningar till det isåfall och det har ju inte jag.
Jag klurar och funderar på hur jag ska göra, en kompis sa åt mej att jag kan ju ta ett banklån och det har han ju rätt i faktiskt!
Sen har jag funderingar på att prata med min morbror och höra om jag kan låna lite av honom... Syrran fick låna pengar till att köpa en häst av honom och han har ingen familj så han kanske kan låna mej några slantar för att de blomstrande generna ska få komma fram!
Både morfar och farfar har arbetat som trädgårdsmästare en gång i tiden...

Ja jag får väl klura vidare och se vad som händer men jag är rätt säker på att JAG SKA LÄSA TILL FLORIST!

Idag är det snöstorm vilket gör att den hudvårdsklass jag skulle haft hemma ikväll inte blir av... SUCK! Förstår ju att tjejerna som skulle komma inte vill köra i detta vädret, själv ska jag snart gasa hem från jobbet och det lär ta sin tid...
Men ska boka om till en annan kväll istället så det löser sig!

Kanske blir det snöbollskrig och brottning i snön istället eller gör jag ett gäng snöänglar och bara njuter av att snön yr omkring! Eller så stannar jag bara inne och gör ingenting...

På fredag ska jag vara i en fantastisk miljö under några timmar och jobba lite extra och sedan blir det optikern och frissan, gissa om man ska bli en ny donna nu... *hahaha*

Å sen på lördag är det dagen D!!!!!!!! Dagen jag längtar efter ett helt år... ända sen förra året vid denna tiden! NOT!!!!
Det är dax för Jubileums- och Reseträff med jobbet och jag VILL INTE DIT! att behöva spendera en lördagkväll med jobbet utan pröjs och en massa svettiga gubbar som ska dansa kasedans som ju inte är min favvo.. Kan det bli värre???
Förra året va ju iofs rätt kul, hade en liten fling där med MR Ukraina eller nåt annat östland, vi dansade hånglade och hade trevligt hela kvällen men i år blir det inget hångel!
Min MR va så klart tvungen att köra buss till annan ort, så jävla typiskt... Men sån e min chef, ska lixom inte kunna göra det bra för någon egentligen!

Visst Ukrainaren kommer men han kan jag ju inte hångla upp igen... har absolut ingen lust med det heller!!!!Jag får helt enkelt ha en tråkig kväll å hoppas att J kommer dit när han kommer hem!!!

Nåt helt annat... Vi måste ta beslut denna veckan om vilken skola Elias ska gå i, det e skitsvårt att bestämma sig!!! Vi är ganska överens om en skola men måste nog prata lite till om det innan vi tar beslutet... JOBBIGT! Vill inte att min lille nisse ska börja skolan redan!!!

Ja det va väl lite vad som e på G nu... 

Kommentarer
Postat av: Åsa

oj de e mycke som händer :)

lördagen kommer gå fort.. vips så är den förbi o de är måndag igen... de kommer gå bra..

allt kommer lösa sig :)

kramar om

2010-01-28 @ 08:51:08
Postat av: Fia

Tråkit med CSN! Är det för att det inte är på högskolenivå? Vilken skola lutar det åt för E då? Kram!

2010-01-28 @ 20:54:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0