Softar...

Vad skönt det är att bara ligga och softa och lyssna på bra musik en sväng innan man somnar!

Har haft en riktigt bra dag!!!!!!!!!

Pysslat och grejat med blommor i mängder idag, gjort massor av tulpanbuketter och det är bara så underbart med dessa tulpaner!!
Gjort vårarrangemang och pyntat orkidéer i krukor! Bara myst och haft det riktigt härligt i den fantastiska miljön!

Tassade sedan till Espressohouse där Tina mötte upp för lite fika innan det var dags för optikern. Inga nya brillor blev det för min sy har inte ändrats men däremot tog jag minsann och ska testa linser lite. Har förbannat ont i ögonen nu ikväll för det irriterade ögonen bra när jag fick sätta in och ta ut dem flera gånger... SHIT vad svårt det var att få ut dem!!! Men men jag lär mej väl såsmåningom hoppas jag!
Kan va skönt att slippa brillorna ibland!

Vidare till Philippa och blev klippt, så skönt att få bort det slitna och jag blev finfin i håret vilket alltid piggar upp!!!

Ikväll har jag bara tagit det lugnt hemma ensam, skönt faktiskt. Pysslade lite med mina foto, satte in dem i album och upptäckte till min förfäran att jag ligger bra efter med att skriva i Elias album... hade inte skrivit sedan hans 4 årsdag vilket innebär att jag har ett helt år att skriva... Kom igång men sedan va det ju tv och Let´s Dance så då fick det pausa... Ska försöka hinna med lite av det imorgon igen. Ta några sidor per dag så jag kommer ikapp!!!

Nu tror jag mina ögon vill att jag ska sova men jag önskar alla en trevlig helg!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0