Underbara vinterväder!!!

Oh vilket fint väder det är idag!!!! Det blir en promenad på stranden för att samla energi, på med termobyxor och tjocka jackan och sen ner och mysa med min kära bonussystra Carina!!!

Jag blir helt apatisk när inte J är hemma... vill inte göra någonting, kan inte ta mej för någonting, förstår inte varför jag blir så? Jag har inte ens lyckats ta mej ur sängen än, ätit lite frulle här i sängen men jag måste ju gå upp, får så ont i ryggen annars...

Jo jag har varit uppe och fått i linserna oxå, känns bra, jag kan se utan att jag har glasögonen på mej, skulle vilja ha dem ikväll men får bara ha dem i 4 timmar så det får vänta till ett annat tillfälle.

Ja kvällen den närmar sig, ska försöka tänka positivt så kanske det blir bättre än jag väntar mej... vi får väl se!


Kommentarer
Postat av: Åsa

va mysigt vännen.. synd att ja inte kunde göra dig sällskap o promenera.. hade gärna velat de.. såå underbart de ser ut...

hoppas de går bra ikväll.. hör av dig om du vill..

kraaaamar

2010-01-30 @ 18:23:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0