Fruktsallad

Igår funkade jag ganska bra faktiskt!
Efter jobb åkte jag och köpte på mej massa frukt och sen blev det fruktsallad på kvällen när Jögge kom hem!
Inget godis och inga kakor på hela dagen!!!
 
Meningen var att jag skulle vilat en liten stund när jag kom hem till Jögge efter jobb men jag somnade som en sten och vaknade klockan 20 å då fick jag dra mej upp för att fixa fruktsalladen innan han kom hem.
Gissa om det var lätt att somna på kvällen sen, näe inte precis!!
 
Å vad gjorde det då imorse... jag hade ställt klockan att jag skulle ut och stava men jag sov som en sten så inget stavande idag på morgonen men förhoppningsvis kanske ikväll annars imorgon bitti!
 
Ska hem till vänner ikväll och äta räkor! Mums mums! Smarrigt värre, det va länge sen så det blir nog smarrigt! Sen blir det packa för i helgen blir det spontansemester till Blekinge med tält och man och badkläder, solen är beställd oxå hoppas jag!!!
 
Imorgon jobbar jag sista dagen innan 2 veckors skön semester!!! Sen e det bara en vecka kvar på jobb innan jag börjar skolan....... Iiiiiiiiiihhhhhhhh!!!!!
LÄNGTA!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0