Sista dagen...

... för Elias på dagis idag!

Jag är så tacksam för att han hamnade på ett sådant kanonbra dagis! De har verkligen ställt upp och varit superbra hela tiden!

Det kommer kännas märkligt att han inte ska dit mer... att han ska börja skolan till hösten!

Han och jag börjar skolan samma dag, den 23 augusti är det dax!

Jag har bara 10 arbetsdagar kvar nu... helt galet känns det!!! Men jag ska ju ha semester oxå innan det är dax men det närmar sig med stormsteg kan man säga!!! 

Idag blir det bad med Linda och sen sover jag och knatten över där innan vi imorgon ska bege oss till Göteborg och Liseberg för en heldag med karuseller och karameller och sockervadd!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0