Tiden är nu!

Jag va uppe imorse och stavade trots att jag inte kunde somna igår kväll då jag fick sån ångest över hur jag har tillåtit mej själv att gå upp så mycket i vikt och hur jag ser ut...
 
Jag låg och grubblade och klurade och bölade en skvätt och grubblade lite till och bestämde mej för att det är nog nu!
Jag har nått gränsen nu känner jag, det är dax att ta sig samman och göra något åt situationen!
 
Jag hade satt klockan på 05.50 men snoozade om till tio över 6 å då va det bara på med kläder i med hörlurar i öronen, greppa stavarna och pinna iväg i full fart!
SÅ SKÖNT va det!!!!! Inte många människor ute och det var lagom varmt att spatsera fram med musik på hög volym in i öronen som bedövar alla andra tankar som vill tränga sig på...
 
Jag har träningsvärk i magen oxå efter mina situps och andra övningar jag gjorde igår på min pilatesboll!
Skön känsla! Den ska sitta i, jag ska ligga i som fan nu så jag kan komma i mina kläder ordentligt utan att det klämmer och spänner...
 
Jag vill börja trivas med mej själv igen! NU helst men jag får va beredd på att det kommer ta sin tid innan jag är där jag vill men tiden är NU och det är dax!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0