Födelsedag

Igår va det min födelsedag och jag hade en toppendag! Fick frukosten serverad av Elias och J på morgonen och fick paket och blomsterarrangemang.. Softade lite och skulle sedan åka och handla lite till kvällens festligheter.
Men Elias trillade på toaletten och slog näsan sin i vasken så det kom BLOD!!!!! Jag trodde att alla tänderna lossnade så hjärtat slog kan jag säga... Han blev så ledsen för det gjorde ju så klart jätteont!!!

Iallafall så va det ju toppen att J va här för då for han iväg och hämtade frukot och grönsaker hos mamma och pappa och handlade, min klippa!!!!

När han kom hem bakades det Grekiskt bröd och morotskaka och sedan var eftermiddagen ganska lugn. Elias följde med Linda ner på stan för att han ville köpa present till sin mamma och han hade varit så duktig och hittade precis det han ville, ett jättefint ljus i ljusblått som var dekorerat med ett hjärta och sedan änglavingar som man stack in i ljuset oxå!

Klockan 5-6 kom de flesta av gästerna och vi åt chili con carne och njöt av sällskapet! Jag fick fin fina presenter från både nära och kära, fick en jättefin tulpanbukett som bud från Sanna i Kalmar, fler tulpaner av mina föräldrar, glas och karaff, ljuslyktor, en klockan, tallriksunderlägg, presentkort, djupa tallrikar i min servis armband och massa solsken och kärlek!!!

Hade en underbar dag och kväll!!!

Å jag kände mej inte ett dugg äldre igår heller än vad jag var på torsdagen.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0