Dagens dos...

Jahapp, fick dagens dos av dumma kommentarer! En annan dum chaffis kommenterade mej idag. Jag skulle ta min lunch i micron och där framför satt min kollega så jag kom inte fram. Bad henne flytta stolen och dä säger dum chaffisen: " Om hon inte kommer fram får hon väl banta... Sånt där kommer med åldern du vet!"

Dumma jävla gubbe! Hade lust att bara kasta min mat men var ju hungrig på lunch...

Å sen va det en massa andra kommentarer om mej och Jörgen under hela lunchen av chefen och den här chaffisen och jag är en sån MES att jag inte säger ifrån! HATAR DET!!! Varför ryter jag inte till och säger stopp???
För att jag är en feg mes som inte kan stå upp för mej själv utan bara viker mej och låter mej tryckas ner i skorna...

Å vad gör jag då när jag kommer hem??? Tar jag en skön promenad i det vackra vädret?
Näe...
Sätter jag mej på balkongen och njuter av solen en stund?
NÄe...

Dumma jag äter choklad för att trösta mej och glömma för en stund... Å nu ligger jag här och känner mej bara ännu sämre...

Ska jag inte kunna fatta att det är dax att säga stopp???


Kommentarer
Postat av: Åsa

dumma dumma karlar som får dig o känna så.. säg Stopp!!

Du är en stark o vacker kvinna som inte ska låta någon trycka ner dig.. Huvudet högt!!

kramar om

2010-05-06 @ 09:14:31
URL: http://lifeofblueeyedgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0