Denna dagen, en dag i mitt liv

Mmm så är det ju, denna dagen har varit en dag i mitt liv...

Full rulle kan man nog kanske säga faktiskt. Jag och Elias sov länge imorse och sedan upp och hoppa!
Pratade en bra stund med en god vän och det är alltid trevligt att prata med honom.
Han kan trixet med att inspirera mej och motivera mej! På något märkligt sätt så beror det väldigt mycket på vem det är som säger åt en att man ska ta tag i sitt liv eller något annat. Vissa personer kan säga det sjuhundrafemtiotvå gånger utan att man tar tag i det och sedan finns det vissa som säger det en gång och genast sår ett frö av motivation!

Ska verkligen försöka ta tag i att komma igång och röra på mej mera. Tänkte börja med att gå med mina stavar tills ryggen har återhämtat sig och jag har fått upp lite kondition igen och sedan ska jag försöka plocka upp min löpning som legat vilande alldeles för länge!
Jag vet ju att jag tycker att det är väldigt skönt att komma ut och springa!!!!!

Mår så mycket bättre både fysiskt och psykiskt om jag bara kommer igång!!!

Det blev ett litet sidospår där...

Iallafall, sedan cyklade Elias och jag fick en rask promenad genom stan till hans kompis från dagis där han var på barnkalas och jag passade på att strosa på stan och shoppa lite med Linda!!
Kul att kunna unna sig att shoppa något, nya brallor trosor mascara och blommor till min svägerskas föräldrar och Philippa som fyller år och ska firas imorgon.
Hämtade knatten och hade en mindre trevlig tur hem från kalaset än dit... massa gnäll gråt å tandagnissel... Allt är ju MITT fel menar Elias när han cyklar å ramlar till höger och vänster.

Vi hann nästan bara hem för att köra igen, då till vackra VIken hem till min svägerskas föräldrar på middag. En trevlig kväll!

På hemvägen stannade vi till och hälsade på mina föräldrar som ligger med sin husvagn i Lerberget utanför Höganäs.

Väl hemma skrev Elias hela alfabetet, han är så intresserad av bokstäver och tycker det är skoj att skriva och få ihop ord... Bok och sedan sängen för knatten och för mej själv...

Här hamnade jag och ska försöka fixa lite med Elias foto medan jag bleker på mina tänder!

Ha en skön natt alla och vi hoppas på en lika varm och solig dag imorgon!


Kommentarer
Postat av: Åsa

Vi har ingen värme här.. tyvärr..

ha en underbar dag o kör på!! :)

krama om

2010-05-30 @ 13:59:10
URL: http://lifeofblueeyedgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0