Semester!!!!

Blir nog en sol och badresa i sommar!
Oh jag hoppas att vi får semester men det brukar ju aldrig vara några problem, bara att säga till att vi ska ha semester egentligen ju!

 
Jag och Jörgen satt och kikade i resekataloger igår och på internet och vi har hittat ett fint hotell i Rethymnon på Kreta som det lutar åt att vi väljer!
Mmm så underbart att få åka på semester med käraste!
 
Sola, bada, äta gott, njuta och bara vara!!!
 
Håll tummarna att vi får semester för då bokar vi en resa i början på nästa vecka!!!!!



Här vill jag bada och sola i sommar!!


Kommentarer
Postat av: Nenna

Åh,vad avis jag blir! Kreta e vårat favvoställe o i Rethymnon har vi varit...NICE!! Hoppas ni får det uuuuunderbart!!

2010-06-01 @ 08:29:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0